מהי כננת הרמה חשמלית?

כננת הרמה חשמלית זה כלי שבעזרתו ניתן להזיז מטענים ומשאות כבדים והשימוש בה נעשה בעיקר בענפי התעשייה. קיימים כל מיני סוגים של כננות הרמה חשמליות, כאלו המסוגלות להרים כ-100, כ-500 וכ-1000 ק”ג. מכשיר זה מקל על עובדי התעשייה בכך שעוזר להם להרים משקלים לגובה, מקצר זמני עבודה וחוסך בכוח אדם.

איך לדעת איזה כננת הרמה חשמלית לבחור?

ישנם 5 מאפיינים שכדאי לבדוק לפני שרוכשים כננת:

  1. מנגנוני הפעלה – צריך לדעת איזה כננת צריך. יש כאלו המופעלות ע”י כפתור בשלט רחוק ויש כאלה שפועלות ע”י מתג ומחוברות למכשיר באמצעות כבל.
  2. מאפייני המקום – בחירת הכננת נשקלת גם לפי המטרה שצריך אותה כלומר האם צריך אותה למפעל, מוסך או מחסן.
    בכל מקום כזה המוצרים הם במשקלים שונים, מידות שונות ומאפייני שימוש שונים.
  3. בטיחות – לבחור כננת הרמה חשמלית שעומדת בסטנדרט של הבטיחות הנדרש. בטיחות ובריאות מעל הכל ולכן חשוב שהכננת תכלול מנגנון בטיחות
    שיש בו מעצור במקרה של הפסקת חשמל והמשא עדיין תלויה על הכננת, כך שתחזיק ולא תיפול ותמנע אסון.
  4. אביזרי עבודה – לבדוק איזה אביזרים אנחנו צריכים בעבודה – מתלה, סל, גלגלי הרמה, שרשראות וכדומה. חשוב שהמשקל של המשאות יתאים לסוג המטען.
  5. מיקום המקום – להתאים את הכוננית למקום העבודה אם המקום במרחב פתוח או במרחב סגור, מה גובה הגג של המקום ומה התנאים במקום.

אז אם אתם מעוניינים לרכוש כננת הרמה חשמלית, חשוב לבחור בחברה מקצועית ואמינה המבינה בתחום ומומלצת הן מבחינת איכות והן מבחינת בטיחות. חברה שכזו אמורה להיות בעלת כל סוגי הכננות המתאימות לצרכי כל סוגי הלקוחות.

מאמרים שכדאי לקרוא...