ברוך הבא לאתר האינטרנט של  www.dna-tools.co.il (להלן “האתר“),
אנא קרא תנאי שימוש והגבלות אלו בעיון. בעת גישה או השתתפות בתוכנית התגמולים ללקוח (להלן “תוכנית התגמולים“), אתה מסכים להיות מחויב לתנאי שימוש והגבלות אלה ולכל התנאים המשולבים שמופנים מכאן או הופנו לכאן. אם אינך מסכים לתנאי שימוש אלה, אל תשתתף בתוכנית התגמולים של הלקוחות שלנו.

תנאים והגבלות אלה חלים על הגישה שלך והשתתפותך בתוכנית התגמולים של האתר המופעלת על ידי דנא המרכז לציוד אינסטלציה (להלן ״החברה״). החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות, לעדכן ו/או לבטל את תוכנית התגמולים ללקוחות ו/או את כל או חלק מהתנאים וההגבלות האלה או כל מדיניות, שאלות נפוצות או הנחיה הנוגעות לתוכנית התגמולים. בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי וללא הודעה מוקדמת. כל שינוי או עדכון ייכנסו לתוקף מיד עם פרסום התיקונים באתר, ואתה מוותר על כל זכות שתצטרך לקבל הודעה ספציפית על שינויים או עדכונים כאלה. השתתפותך בתוכנית התגמולים מאשרת את הסכמתך לתנאים ולהגבלות אלה ולכל שינוי או עדכון שכזה; לפיכך, עליך לעיין בתנאים והגבלות אלה, במדיניות האתר ותקנון האתר ובשאלות נפוצות לעתים קרובות כדי להבין את התנאים וההגבלות החלים על תוכנית התגמולים. אם אינך מסכים לתנאים וההגבלות של השימוש בתכנית התגמולים, עליך להפסיק את ההשתתפות בתוכנית התגמולים.

תוכנית התגמולים מיועדת לשימוש אישי בלבד. שימוש מסחרי אסור. תוכנית זו אינה מופנית, ואינה מיועדת לשימוש על ידי מישהו מתחת לגיל 18. אם אתה מתחת לגיל 18, אתה רשאי להשתמש בתוכנית התגמולים רק תחת פיקוחו של הורה או אפוטרופוס חוקי המסכים להיות מחויב לתנאי שימוש אלה.

אנא קרא את הצהרת מדיניות הפרטיות שלנו בעיון כדי להבין כיצד האתר אוסף, משתמש וחושף מידע על לקוחות וכיצד לעדכן או לשנות את המידע האישי שלך וכיצד אנו מתקשרים איתך.


הצטרפות לתוכנית התגמולים

כדי להירשם לתוכנית התגמולים ולהתחיל לצבור נקודות, הירשם באופן מקוון באתר. תהליך ההרשמה מחייב לספק את המידע הבא: שם פרטי, שם משפחה, טלפון נייד וכתובת דוא”ל (נדרש על מנת לקבל את כל התגמולים הזכאים). שם משתמש, וסיסמה יסופקו לאחר ההרשמה.

צבירת נקודות

ההטבות הזמינות עבורך באמצעות תוכנית התגמולים מבוססות על מספר ה”נקודות” שאתה מרוויח וצובר. ניתן לצבור נקודות בתוכנית התגמול רק עבור פעולות מתגמלות לאחר שתוכנית התגמול החלה ב-12 בדצמבר 2022.

צבירת נקודות על רכישות

אתה יכול לצבור נקודות על ידי ביצוע רכישות באתר. אתה תזכה בנקודות על כל הוצאה כספית עבור מוצרים שאתה רוכש, לא כולל דמי משלוח וטיפול, הנחות וקופונים שמופעלים על אותה הזמנה. בשיעור של נקודה אחת (1) עבור כל 50 שקלים (50 ₪) שאתה מוציא.
חלות אי הכללות מסוימות. לדוגמה, אינך יכול לצבור נקודות על דמי משלוח וטיפול. הנקודות מוענקות בסכומים שלמים, מעוגלים כלפי מטה לנקודה / שקל הקרוב ביותר. הוצאה של 50.5 ₪ מזכה אותך בנקודה אחת (1). הוצאה של 99.9 ₪ מזכה אותך בנקודה אחת (1). לא ניתן לצבור נקודות ולהעניק אותן בסכומים חלקיים.

צבירת נקודות עבור השלמת סקירת מוצר / חוות דעת

אתה יכול גם לצבור נקודות על ידי פרסום ביקורות על מוצרים באתר על כל פריט שרכשת. כל ביקורת תצבור נקודות (על פי טבלת הניקוד). אסור לצבור נקודות עבור יותר מ-5 ביקורות מוצר בחודש. השלם את סקירת המוצר על ידי מעבר לדף החשבון שלי, ותחת הקטע היסטוריית הזמנות המפרטת את ההזמנות הקודמות שלך, לחץ על הקישור ובדוק את סטטוס ההזמנה שלך. לחיצה על שם המוצר והגעה לעמוד המוצר, כאן תוכל לספק ציון, חוות דעת וביקורות עבור המוצר שרכשת. לאחר אישור ואימות הביקורות, יזוכה חשבונך בסך נקודות התגמול.

צבירת נקודות באמצעות פעילויות במדיה חברתית

אתה יכול לצבור נקודות תגמול, פעם אחת בלבד לכל חשבון מדיה חברתית, עבור שיתוף בעמוד הפייסבוק שלך, או על ידי שיתוף בטוויטר, או שיתוף בwhatsapp. כדי לצבור נקודות, עליך ללחוץ על הקישור של Facebook, WhatsApp או Twitter בעמוד נקודות ותגמולים בחשבונך.

צבירת נקודות תגמול על ביצוע שיתוף בפייסבוק, טוויטר ושיתוף בוואטסאפ. נקודות נצברות בנפרד עבור פייסבוק, טוויטר ווואטסאפ וניתן לצבור אותן פעם אחת (1) לכל כל חשבון לקוח. אתה יכול לצבור נקודות נוספות על ידי פרסום פוסטים, סקירות ווידאו, מאמרים (ניתן לפנות אלינו במייל על מנת לתאם זאת מראש). נקודות לביצוע שיתוף בפייסבוק, שיתוף בטוויטר ושיתוף בוואטסאפ צריכות להיות מלוות בפרשנות משלך לגבי האתר שלנו או ההזמנה שביצעת. פוסטים או שיתופים רצופים או תכופים באותו עמוד באתר שלנו או עם אותה פרשנות עלולים לגרום לניכוי הנקודות שלך. החברה שומרת לעצמה את הזכות לנכות נקודות ואף להשעות חשבון לקוח עבור פוסטים ושיתופים שנראים חוזרים על עצמם או לחשבונות שאין להם עוקבים נאותים, או ביקורות פוגעניות.

בדרך כלל, הענקת נקודות התגמול אורכת כ-5 דקות עבור פעולות כגון שיתוף בפייסבוק, טוויטר ושיתוף בוואטסאפ. לעיתים יהיו עיכובים של עד 24 שעות בשל אילוצי מערכת או עיכובים טכניים. בכל בעיה או עיכוב מעבר לכך ניתן ליצור איתנו קשר במייל [email protected].

אתה יכול להציג ולעקוב אחר יתרת נקודות התגמול שלך ויתרת תעודות התגמול הזמינות בעמוד נקודות ותגמולים בחשבונך.

כללי מימוש נקודת והמרת נקודות, קופונים ותעודות תגמול


כללי צבירת נקודות תגמול ותעודות תגמול, המרה ושימוש הם כדלקמן:

  • נקודות עשרוניות יעוגלו כלפי מטה. לדוגמה: נקודה אחת ל-50 ₪, ערך הזמנה 105.9 ₪, נקודות שנצברו: 2. לדוגמה: ערך הזמנה 98.9 ₪, נקודות שנצברו: 1.
  • רכישות ששולמו באמצעות שוברי מתנה, קופונים, הנחות ומבצעים לא יצברו נקודות תגמול. נקודות תגמול יוענקו על הוצאה של שקלים (₪) שביצעת בסוף ההזמנה (בניכוי דמי טיפול ומשלוח).
  • אתה יכול להמיר כל נקודה אחת (1) לתגמול בשווי 1 ₪ כאשר אתה מבצע הזמנה בעמות הקופה במהלך התשלום.
  • לא ניתן להחיל תגמולים על הזמנות שכבר בוצעו. ניתן להחיל תגמול רק כאשר אתה מבצע צ’ק אאוט בדף התשלום.
  • אין הגבלה על כמות נקודות ותגמולים שניתן לצבור.
  • לא ניתן להחיל סכומי תגמול בסכומים חלקיים או בסכומים הגבוהים מסך ההזמנה. לדוגמא. לא ניתן להחיל תגמול בשווי 20 ₪ על הזמנה של 18 ₪. בתרחיש זה תוכל להחיל תגמול בשווי 18 ₪ בלבד.
  • אין דמי חבר הקשורים לתגמולים של האתר.
  • הנקודות שנצברו במסגרת התוכנית הן קידום מכירות ואין להן ערך מזומן.
  • לא ניתן להעביר נקודות תגמול לחשבון אחר
  • חשבון תכנית התגמולים שלך הוא אישי עבורך ואין למכור, להעביר או להקצות אותו למשפחה, חברים או אחרים, או לחלוק אותו עם משפחה, חברים או אחרים, או להשתמש בו לכל מטרה מסחרית.
  • ניתן ליצור רק חשבון אחד (1) בתכנית התגמולים של האתר שהוא אישי עבורך.
  • ללא הודעה מוקדמת אליך, החברה שומרת לעצמה את הזכות להשעות ו/או לסיים את חשבונך ו/או את השתתפותך בתכנית התגמולים אם החברה תקבע לפי שיקול דעתה הבלעדי שהפרת את התנאים וההגבלות של המשתמש, יש לך יותר מחשבון אחד (1), או שהשימוש בחשבונך אינו מורשה, מטעה, מבצע הונאה או נחשד כבלתי חוקי בכל דרך אחרת. החברה עשויה, לפי שיקול דעתה הבלעדי, להשעות או לבטל חשבונות שנראים ככפולים. במקרה שההשתתפות שלך באתר תופסק, אז כל נקודות התגמול, קופונים או הטבות שנצברו בחשבון שלך בטלות.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק, לשנות או לבטל את תוכנית התגמולים בכל עת ולפי שיקול דעתה הבלעדי ללא הודעה מוקדמת אליך.

כתבי ויתור ומגבלות אחריות

האתר אינו מייצג, נושא באחריות או בתנאים מכל סוג שהוא, מפורש או משתמע, ביחס לתוכנית התגמולים ללקוח, לרבות, אך לא רק, כל אחריות משתמעת לסחירות, התאמה למטרה מסוימת, כותרת או אי-הפרה, או כל אחריות הנובעת משימוש במסחר, במוצרים במהלך העסקה או במהלך השימוש בהם. החברה אינה מתחייבת שנקודות התגמול של הלקוח שלך תמיד יהיו נגישות או יתקבלו בכל מצב.

במקרה שהחברה תימצא אחראית כלפיך, אתה תהיה זכאי רק לגבות נזקים ממשיים וישירים, ונזק כזה לא יעלה על יתרת נקודות התגמול שלא מומשו או שהומרו בנקודות התגמול בחשבון שלך, המחושבת כ-1 ₪ עבור כל נקודה אחת (1). לחברה ולאתר לא יהיה כל אחריות לכל נזק מקרי, עקיף או תוצאתי (לרבות ללא הגבלה אובדן רווח, הכנסה או שימוש) הנובעים או קשורים בכל דרך בהסכם זה, בין אם בחוזה, באחריות, בנזיקין (לרבות רשלנות, בין אם אקטיבית, פסיבית או מיוחסת), אחריות למוצר, אחריות קפדנית או תיאוריה אחרת, גם אם נודע לנו או לנציגינו המורשים על האפשרות של נזקים כאלה. בשום מקרה לא תהיה לחברה או לשותפיה המסונפות אחריות כלשהי בגין גישה לא מורשית, או שינוי, גניבה או הרס של חשבון תוכנית התגמולים באמצעות תאונה, שימוש לרעה או אמצעים או מכשירי הונאה על ידך או כל צד שלישי, או בתור תוצאה של כל עיכוב או טעות הנובעת מנסיבות שאינן בשליטתנו.

אנו עשויים להעביר את כל ההסכם או חלקו מבלי שהעברה כזו תיחשב כשינוי בהסכם, וללא הודעה מוקדמת אליך. לאחר העברה זו אנו משוחררים מכל אחריות. למקבל יהיו אותן זכויות וחובות כמו למקצה והוא יסכים בכתב להיות כפוף לתנאים וההתניות של הסכם זה.

לכל עניין בוררות, ניתן להתחייס בתקנון האתר.

ההסכם כולו

הסכם זה הוא הצהרת ההסכמה המלאה והבלעדית בינך לבין האתר והחברה המפעילה אותו, והוא מחליף וממזג את כל ההצעות הקודמות ואת כל ההסכמות האחרות. במקרה שהוראה כלשהי בהסכם זה תיקבע כבלתי חוקית או בלתי ניתנת לאכיפה, הוראה זו תבוטל במידה המינימלית הדרושה כך שהסכם זה יישאר בתוקף במלואו וניתן לאכיפה. הכותרות כאן מיועדות לנוחות ולהתייחסות בלבד ולא ישפיעו בשום אופן על פרשנות הסכם זה.

  • הטקסט כתוב בלשון זכר אך פונה לנשים ולגברים כאחד.