כיום שהשוק התפתח בתחום כלי העבודה לאינסטלציה יש מגוון רחב של מותגים כמו ריג’יד, רוטנברגר , הרנר, ריטמו לבחור כלי לא תמיד היא בחירה קלה, כל סוחר מושך את הלקוח לכיוון הכלים אותם הוא משווק ומגדיר את הכלי ככלי הטוב ביותר , ובצדק הכלים שקיימים היום בשוק לרוב מעולים והמוכר מנסה לשכנע את הקונה למותג איתו הוא עובד בכדי שיוכל לתת מחיר טוב, שירות טוב, וקידום המותג אותו הוא מחזיק בחנות.

בתחום כלי העבודה החשמליים החנויות מחזיקים מותגים מגוונים אצלם כגון: מקיטה, בוש, מילווקי, היטאצ’י ועוד… מכיוון שזהו שוק חזק שיש בו המון קונים פוטנציאלים. בתחום האינסטלציה ניתן למצוא מותגים בודדים בחנויות בהם ריג’יד, רוטנברגר שהן החזקות בשוק הישראלי ובכלל בעולם.

מכאן אנו נספר לכם קצת עלינו

חברתנו ד.נ.א. יבוא ושיווק כלי עבודה לאינסטלציה הינה חברה שהתחילה כמחלקה בחברה שהיא שחקנית לא קטנה בתחום שיווק אביזרי אינסטלציה בשם ש.א.נ. שיווק אינסטלציה בע”מ. כשחיפשנו את המוצר הנוסף על מנת להעניק ללקוח את חווית הקנייה ושיפור השירות פתחה שאנ מחלקה קטנה לכלי עבודה לאינסטלציה.

כשהלקוחות התחילו להגיע ולקבל פרסומים על המחלקה החדשה הם מיד התעניינו בדקו מחירים והחלו לרכוש. כשהתחום החל להתפתח, והמחלקה לא הייתה מספיק גדולה והיה צורך במענה מקצועי: לשירות תיקונים, להסברים על כלים, להמלצה על כלי מסוים או לפי בקשת הלקוח על מותג ספצייפי. כשהביקוש החל לגדול החליטה שאנ להפריד את השירות ולפתח את תחום כלי העבודה לאינסטלציה כחברת בת שעוסקת אך ורק בתחום הכלים.

המחלקה הקטנה הפכה לתצוגה ללקוחות שנכנסים והמותג ד.נ.א החל את דרכו… אנו בד.נ.א מאמינים שהלקוח צריך לקבל שירות מהיר, אמין ומקצועי ולכן, התחלנו לעבוד עם המותגים המובילים בשוק כמו: ריג’יד, רוטנברגר , הרנר,ריטמו וכלים נוספים שאנו מייבאים באופן עצמאי ונותנים אחריות מלאה.

וזאת למה?

למותגים החזקים בשוק ישנם מוצרים מקבילים ואנו יודעים את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם לכן, כשלקוח מתעניין במוצר מסוים כגון מכונה לפתיחת סתימות , מכונות גבריט, מכונות הברגות ועוד לנו זה לא משנה באיזה מותג הוא יבחר אנחנו ניתן לך את האופציות נספר לך על היתרונות והחסרונות של כל מוצר ומעבר לכך נעניק לך את השירות הטוב ביותר. אתר הבית שהקמנו מתעדכן בכל יום בכלים חדשים לענף האינסטלציה וניתן ליצור איתנו קשר בכל עת לקבלת הצעת מחיר.

אינסטלציה זה התחום שלנו כמו שאומרים אצלנו איפה שעובר “חרא ומים” אנחנו שם אנחנו אוהבים את התחום נחקור נלמד נשפר בכל עת על מנת לתת שירות טוב בצמוד ללוגו שלנו תמצא את המשפט “השותף שלך לעבודה” כי מבחינתו ברגע שעבודה שלך תעשה על הצד הטוב ביותר הרווח הוא גם שלנו, לקוח שמצליח ומתקדם ודורשים שוב את השירות שלו מתעדכן ומוסיף כלים חדשים למלאי שלו וזהו הליך שבריא לכולנו נשמח לראות או לשמוע מכם תמיד תבחנו את השירות שלנו אין לו מתחרים וכמובן במחירים סבירים ותחרותיים

מאמרים שכדאי לקרוא...