דוד טכנולוגיות (מבית ד.נ.א ציוד לאינסטלציה) נציגת FLIR בישראל גאה להציג את סדרת EXX החדשה בניהם E56 | E76 | E86 | E76

חברת FLIR הודיעה היום על ארבע תוספות חדשות למצלמות אינפרא אדום מדגמי Exx סדרה של מצלמות הדמיה תרמית מתקדמות: E96, E86, E76 ו E54. בהשוואה למצלמות אינפרא אדום מסדרת Exx הקודמות ריקארד לינדוול, מנכ”ל, Solutions Business ב-FLIR. “עם רזולוציה תרמית משופרת ויכולות ניתוב במצלמה, סדרת Exx יכולה לעזור ללקוחותינו לקבל החלטות טובות יותר ומודעות יותר כדי להשלים את העבודה בצורה יעילה ויעילה יותר.”

חברת FLIR בישראל מכריזה על 4 מצלמות תרמיות מדגמים חדשים

כוללים רזולוציה תרמית משופרת ומספקים יכולת ניתוב במצלמה לבדיקות יעילות יותר חברת FLIR הודיעה היום על ארבע תוספות חדשות למצלמות אינפרא אדום מדגמי Exx סדרה של מצלמות הדמיה תרמית מתקדמות: E96, E86, E76 ו E54. בהשוואה למצלמות אינפרא אדום מסדרת Exx הקודמות

מצלמה תרמית לאיתור נזילות

המצלמות החדשות מציעות רזולוציה תרמית משופרת לקבלת תמונות מלאות חיים וקלות לקריאה ויכולת ניתוב במצלמה התרמית כדי לשפר את יעילות סקר השדה. המצלמות החדשות מסדרת Exx נועדו לסייע לאנשי מקצוע לזהות סימנים מוקדמים של בעיות בנייה כמו איתור נזילות לזהות נקודות חמות, לפתור בעיות במערכות חשמליות ומכניות ולמנוע בעיות לפני שהן גורמות לנזק שמוביל לתיקונים יקרים.

ה-E96 המצלמה התרמית המתקדמת ביותר מסדרת Exx עד כה

ה-E96, עם רזולוציה של 640×480 וזום דיגיטלי עם יכולת הגדלה פי 8, היא מספקת תוצאות מדידה משופרות לאורך המרחק הגדול ביותר ליעד

מצלמה תרמית לאיתור נזילות מים וליקוי בנייה

או לאתר חריגות נסתרות בטמפרטורות גבוהות מאוד של עד 1500°C (2732° פרנהייט), כולל בסביבות תעשייתיות קשות כגון טחנות פלדה או כבשנים, כדי לסייע בשיפור מקום העבודה בצורה חלקה.

מצלמה תרמית למכירה בהשקעה משתלמת עם תוספת מיוחדת מתנה

בפעם הראשונה, FLIR Inspection Route מוצע כעת כתכונה סטנדרטית בכל מצלמה מסדרת Exx והוא משלים את תוכנת FLIR Thermal Studio Pro עם תוסף Route Creator, הנמכר בנפרד כמנוי שנתי. חבילת הניתוב המלאה מאפשרת לאנשי מקצוע ליצור ולייצא בדיקות מותאמות אישית ומסלולים מתוכננים מראש, אידיאליים לפרויקטים חשמליים או מכניים גדולים או רב-מיקומיים.

“מצלמות ההדמיה התרמיות המתקדמות החדשות מסדרת Exx מאפשרות לאנשי מקצוע בנייה, מפקחים, מהנדסים, חוקרים ואנשי תחזוקה של מתקן לעשות יותר מאי פעם עם מצלמה תרמית כף יד”,

אמר ריקארד לינדוול, מנכ”ל, Solutions Business ב-FLIR.

“עם רזולוציה תרמית משופרת ויכולות ניתוב במצלמה, סדרת Exx יכולה לעזור ללקוחותינו לקבל החלטות טובות יותר ומודעות יותר כדי להשלים את העבודה בצורה יעילה ויעילה יותר.”

מאמרים שכדאי לקרוא...