עברנו כברת דרך גדולה מאז שהגיעה האינסטלציה הביתית, אבל עדיין קיימים מיתוסים שהלקוחות שלכם מאמינים להם והם פוגועות בצנרת הביתיתכמומחי אינסטלציה חובתנו לקחת על עצמנו את הזמן לחנך את הלקוחות שלנו לגבי הצנרת שלהם וזה כולל לייעץ להם להפסיק להאמין למיתוסים הקיימים מימים ימימה הכוללים:

כמומחי אינסטלציה חשוב שתעבירו את המידע הזה ללקוחות שלכם

עברנו כברת דרך גדולה מאז שהגיעה האינסטלציה הביתית, אבל עדיין קיימים מיתוסים שהלקוחות שלכם מאמינים להם והם פוגועות בצנרת הביתית

כמומחי אינסטלציה חובתנו לקחת על עצמנו את הזמן לחנך את הלקוחות שלנו לגבי הצנרת שלהם וזה כולל לייעץ להם להפסיק להאמין למיתוסים הקיימים מימים ימימה הכוללים:

מגבונים ש”ניתנים להדחה”

רק משום שמגוונים משווקים כ”ניתנים להדחה” לא אומר שהם באמת כאלו. מגוונים לא מתפרקים בצנרת כמו נייר טואלט, ולעיתים קרובות הם גורמים לסתימות בצנרת. אותו הדבר תקף גם עבור מגבות נייר ואמצעי הייגינה נשים.

אם הלקוחות שלנו ממשיכים לזרוק אותם לאסלה, זה רק עניין של זמן עד שהאסלה שלהם תיסתם שוב ותגרום לבלגן גדול ועוגמת נפש.

ברז מטפטף זה לא בעיה גדולה

כל ברז מטפטף הוא בעיה גדולה עבור הלקוחות שלנו משום שהם עדיין מבזבזים מים ומגדלים את חשבון המים שלהם, טיפת מים שנוזלת מברז סגור כל שניה אולי לא נראית כבעיה כזאת גדולה אבל לאורך שנה בזבוז המים יכול להגיע למעל 11 קוב של מים

ואם ניקח בחשבון שיש אלפי ברזים תקולים בארץ, זה יכול להגיע מאות אלפי קובים של מים.

זה בסדר לשפוך שמן חם לכיור המטבח

אם הלקוחות שלנו נוהגים לשפוך שמן חם ישירות לכיור המטבח, כדאי שלא יהיו מופתעים אם בסופו של דבר תהיה להם סתימה בכיור בעתיד, לא משנה כמה חם יהיה השמן ברגע שהוא מגיע לצנרת הוא מתקרר במהירות נצמד לדפנות הצנרת ומתקשה. ככל שהם ימשיכו לעשות זאת יצטברו עוד ועוד שכבות של השמן עד אשר צינור הניקוז יסתם לחלוטין

כימיקלים לניקוי צנרת הם בטוחים

בזמן האחרון זה שנראה שכימיקלים שונים לניקוי הצנרת הפך להיות הפתרון המועדף לבעלי הבתים לסתימות בצנרת.

כדאי שהלקוחות שלנו יהיו מודעים שאותם כימיקלים לא כל כך אפקטיבים בהמסת רוב הגורמים לסתימות, להפך הם ינסו לעשות אותו דבר לצנרת עצמה, שלא נדבר על העובדה שהם רעילים ומסוכנים במיוחד, מספיקה הכמות הקטנה ביותר במגע בעור שתגרום לכוויות קשות.

אם הלקוחות שלכם סובלים מניקוז איטי או סתימה כוללת תיעצו להם להשתמש בשירות של אינסטלטורים מומחים כמוכם שינקו את הצנרת ללא שימוש בכימיקלים

זרם מים משתנה זה בסדר

אם לחץ המים אצל הלקוחות שלכם משתנה מעת לעת, תייעצו להם שלא כדאי לקבל את זה כמשהו שקורה באופן נורמלי. לחץ המים בבית אמור להישאר קבוע אם הוא לא נשאר קבוע זה יכול להעיד שמשהו קורה בצנרת זה יכול להיות נזילה או סתימה שזזה בצנרת. במקרה כזה כדאי להם ליצור קשר איתכם על מנת לטפל בבעיה באופן יסודי

לשים לבנה בניאגרה על מנת לחסוך במים

למרות העובדה שזה נכון שנפח הלבנה יכולה לחסוך טיפה מים בכל הדחה, זה גם עובדה לבנים מתפוררות ונאכלות ובסופו של דבר הם יגרמו נזק למצוף בניאגרה, כדאי ליידע את הלקוחות שלכם שיש דרכים יותר יעילות לחסוך במים בשירותים כמו למשל להתקין אסלה עם נצילות גבוהה.

לשים טבליות אקונומיקה בניאגרה

אף אחד לא מזלזל באפקטיביות של אקונומיקה בכל הנוגע לניקיון, אבל לשים טבליות אקונומיקה ישירות בניאגרה יכול לגרום ליותר נזק מאשר תועלת.

אם נתחשב בעובדה חלקים במנגנון ההדחה בניאגרה כמו הגסקט, דיסקיות ניילון, אורינגים והצנרת עצמה חשופים לקורוזיה, לתת לטבליות אקונומיקה קורסיבות לשבת בניאגרה לא נשמע ראיון כל כך מוצלח.

אקונומיקה גם יכולה לפגוע בציפוי המבריק של האסלה, במיוחד אם היא נמצאת שם יותר מ10 דקות לפני ששוטפים אותה. אם הלקוחות שלכם משתמשים בתכשירי אקונומיקה שונים על מנת לנקות בהם את האסלה בקשו מהם לא להשאיר אותה יותר מעשר דקות לפני ששוטפים אותה.

מאמרים שכדאי לקרוא...