בשנים האחרונות עם התפתחות הטכנולוגיה ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים המקלים על כמעט כל פעולה אותה אנו עושים במהלך היום. גם בעלי מקצוע רבים שנהגו להשתמש בכלים ישנים מצאו את ההתחדשות הטכנולוגית מבורכת. אינסטלטורים שנהגו להשתמש בכלים כמו פטיש, פומפה, צינורות למיניהם ועוד, נחשפו לעולם חדש המשפר את יכולות הביצוע שלהם ואת תפוקת העבודה.

אחד הכלים החדשניים ביותר בשוק היא המצלמה התרמית אשר מקלה על עבודת האינסטלטור פלאים. ניתן למצוא חברות שונות ורבות המייצרות מצלמות תרמיות בשנים האחרונות אך בישראל מצלמות תרמיות flir הפכו לשם דבר. מהי מצלמה תרמית? אם בעבר איתור נזילות היה דבר קשה שלפעמים גרר שבירת קירות מיותרים, כיום בעזרת המצלמה אפשר אחרת. מצלמה תרמית הינה מצלמה אשר עבודתה מתבססת על חום.

כלומר, כאשר ישנו שינוי כלשהו בטמפרטורה המצלמה מצליחה לזהות זאת. מכיוון שמדובר במים כל אינסטלטור יודע שבמקרה של נזילה ישנו שינוי בטמפרטורת המים היוצאים מין הצינור. המצלמה עוברת על הקיר וכאשר היא מרגישה שינוי כלשהו בטמפרטורה היא משנה את הצבע המוצג עליה וכך ניתן לזהות בקלות את מקור הנזילה. כעת כל מה שנישאר לעשות הוא לפתוח את הקיר במיקום הספציפי, להפסיק את הנזילה על ידי סגירת הצינור ולתקן את המקום.

מדוע דווקא flir? מצלמות תרמיות flir הינן המצלמות הפופולריות ביותר בישראל

ניתן למצוא מגוון מצלמות flir בשוק כאשר לכל אחת יש את יתרונותיה. ומדוע בכל זאת הן כל כך פופולריות? ישנן מספר סיבות לכך. אם ניקח למשל את אחת המצלמות התרמיות של החברה נגלה כי היא מאפשרת צילום הן של תמונה והן של וידאו. בנוסף, טווח הטמפרטורות אליו יכולה להגיע המצלמה נע בין 20 ל120 מעלות צלזיוס.

למצלמה יש סוללת ליתיום נטענת באנרגיה של 350 MAH. בנוסף, ניתן למצוא בחברה מצלמה אחרת אשר תאפשר מדידה של מקומות מזעריים כיוון שהיא קומפקטית יותר, טווחי הטמפרטורה שלה יהיו שונים וכן הסוללה שלה. כלומר, לכל מצלמה הסגולות הייחודיות שלה אך כולן משוכללות, אמינות, מבצעות עבודה מדויקת ומקלות על חייו של בעל המקצוע, לכן הן כל כך אהובות.

מאמרים שכדאי לקרוא...