הטיח מתקלף? אולי יש לכם נזילה?

פעמים רבות אנו מגלים שיש לנו נזילה בצנרת המים באמצעות סימנים חיצוניים כגון: רטיבות בקיר או בתקרה, טיח מתקלף באזור מסויים וכדומה. אנחנו יודעים שישנה נזילה במקום כלשהו בצנרת, אבל איננו יכולים לדעת מה מקור הנזילה. הסיבה לכך היא משום שלא תמיד המים מחלחלים מהקיר היישר ממקום הנזילה שבצנרת. לפעמים המים עוברים דרך מסויימת דרך פנים קירות הבית, עד שהם מחלחלים דרך הקיר וגורמים לסימנים החיצוניים שאנו רואים.

איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית

מצלמות תרמיות הן מצלמות המסוגלות לאתר שינויים סביבתיים בטמפרטורה הנובעים מנוכחות של לחות. מצלמות תרמיות המבוססות על צילום אינפרא אדום צובעות את האזורים הרטובים בצבעים כהים יותר ובכך מסמנים את מקור הנזילה האפשרי. מצלמות תרמיות הן אמצעי כל כך מדוייק ורגיש שהן מסוגלות לאתר בעיות נזילה עוד לפני שבכלל קיים משהו נראה לעין כמו טיח מתקלף בקיר או בתקרה.

שירות איתור נזילות מים במצלמה טרמית בעבר בעבר

לפני עידן המצלמות הטרמיות לא היתה דרך לגלות בעיות נזילה לפני שהנזילה גרמה לסימנים חיצוניים כמו קילוף של הטיח. בעבר, בכדי לאתר נזילה, אינסטלטורים היו חוצבים בקיר בקרבת הסממנים החיצוניים וממשיכים לחצוב בקיר או ברצפה עד לגילוי הנזילה.

חסרונות

לשיטה זו חסרונות משמעותיים בגלל העלויות, הלכלוך והנזק לבית וכמו כן, גם אם אותרה נזילה במקום מסויים, לא היתה דרך לדעת אם יש מקור נזילה נוסף. שירות איתור נזילות בהווה היום המצב מאוד פשוט, אם אתם מעוניינים לבדוק אם יש נזילה בביתכם, אתם צריכים ליצור קשר עם איש מקצוע שמספק בדיקות לאיתור נזילות מים במצלמה טרמית. עלויות הבדיקה עומדות על כמה מאות שקלים ובעזרתן תוכלו לאתר באופן מדוייק את מקום הנזילה.

המצלמות הטרמיות של ד.נ.א טולס בחנות שלנו תמצאו מצלמות תרמיות מקצועיות למכירה המיועדות לאנשי מקצוע. אנו בקשר עם אנשי מקצוע שונים הרוכשים את המצלמות המקצועיות שלנו ומספקים שירות של איתור נזילות. מעוניינים שנפנה אתכם לאיש מקצוע שמספק שירות של איתור נזילות באמצעות מצלמה תרמית? פנו אלינו בטלפון: 08-6219560 או 3920* ובדוא”ל [email protected] מצלמות טרמיות בד.נ.א טולס מצלמות תרמיות תוצרת פלייר מצלמות טרמיות תוצרת פלוק מצלמה תרמית לאיתור נזילות מתוצרת סאטיר

מאמרים שכדאי לקרוא...