אחד המוצרים החשובים ביותר בעולם האינסטלציה שכובש את התחום בשנים האחרונות הוא כלי פורץ דרך בשם מצלמה תרמית. וזה לא משנה אם אתם שרברבים חובבים או שאולי בעלי מקצוע עם שנים של ניסיון, הפריט המדהים הזה לבטח יצליח לשדרג את העבודה שלכם בכמה רמות. הוא הופיע משום שהחיפוש אחר המוצרים החדשים, אלה שיהפכו את המלאכה שלנו להרבה יותר קלה ופשוטה, מוליד מדי פעם כלים מהפכניים שמשנים לחלוטין את תמונת המצב.

אז בשביל לעשות קצת סדר באחד הנושאים המעניינים ביותר בתחום האינסטלציה, חברנו עבורכם את הכתבה הבאה. יחד נתעמק בשיקולים החשובים שיש לקחת בחשבון רגע לפני שאתם רוכשים מצלמה תרמית חדשה, וגם נציג לכם מספר דגמים מומלצים של חברת FLIR, שמייצרים את המצלמות הטובות ביותר בעולם.

מצלמות תרמיות Flir e8-pro

הטובות ביותר, בלי צל של ספק: קצת על המצלמות התרמיות של FLIR

FLIR נחשבת כיום בעיניי רבים לחברה הטובה ביותר בתחום המצלמות התרמיות. היא נותנת מענה למגוון רחב של שימושים, החל מהאינסטלציה הביתית הפשוטה ועד לצרכים התעשייתיים של הגופים הגדולים בעולם ואפילו של ממשלות שונות. החברה נותנת 10 שנות אחריות על מוצריה, דבר שנחשב ליוצא דופן בתחום, ומפיקה פריטים איכותיים ששינו את כללי המשחק. אם מעניין אתכם לגלות עוד על המצלמות המעולות של FLIR, ואולי אפילו לרכוש אחת, אנחנו ממליצים לכם להציץ בקטלוג המוצרים של DNA, מחנויות האינסטלציה המובילות בישראל שמשווקת את FLIR בארץ.

אז מה צריך לקחת בחשבון בעת הרכישה?

עוד לפני שבכלל נצלול להכרת המותגים השונים, חשוב לעצור לרגע ולהתעמק בניואנסים שהופכים מצלמה תרמית לטובה. מומלץ להכיר את ההיבטים השונים ולקחת אותם בחשבון, משום שקניה של מצלמה חדשה חורגת בהרבה מהרכישות הסטנדרטיות שלכם, ורק כך תוכלו להבטיח שהנחתם יד על מוצר איכותי.

ההיבט החשוב ביותר הוא כמובן האיכות והדיוק של המצלמה – אל תתפשרו על כך. בנוסף, מומלץ מאוד לרכוש מצלמות שמגיעות עם אחריות, כמו המצלמות של FLIR למשל (שתכף נרחיב עליהן), שמגיעות עם 10 שנות אחריות. ומעל הכל, השיקול החשוב ביותר הוא התקציב, שכן כדאי מאוד לקנות מצלמה איכותית שתשרת אתכם נאמנה במשך שנים, אך חשוב מאוד למצוא את האיזון ולא לרכוש פריט יקר מדי שיקרע לכם את הכיס.

ארבעה דגמים מומלצים מבית FLIR

·        מצלמת כיס תרמית C3-X

מצלמת הכיס התרמית C3-X מציגה את המחויבות של FLIR לגיוון ולנוחות ובעיקר למציאת פתרונות חדשניים ומנצחים. היא עוצבה מתוך הרצון להקל כמה שאפשר על העבודה, והיא מספקת פתרון קומפקטי ונייד במיוחד לצרכי בנייה ותחזוקה. למרות גודלה הזעום, המצלמה הזו הוכיחה את עצמה במהרה ככלי שימושי למגוון רחב של יישומים.

לחצו כאן למעבר למצלמת ביס תרמית C3-X

·        מצלמה תרמית לסמארטפון FLIR ONE Edge Pro

למי שמחפש את השילוב המושלם שבין טכנולוגיה חדשנית ועיצוב ידידותי למשתמש, המצלמה התרמית לסמארטפון FLIR ONE Edge Pro היא אופציה נהדרת. המצלמה הזו תוכננה להשתלב בצורה חלקה עם סמארטפונים וטאבלטים, והיא מספקת לנו שימוש ביתי ונוח. היכולת שלה להפוך את המכשירים היומיומיים שלנו לכלי הדמיה תרמית יעילים שינתה לחלוטין את התחום!

לחצו כאן למעבר למצלמה תרמית לסמארטפון FLIR ONE Edge Pro

·        E8 Pro

אחד ממוצרי הדגל של חברת FLIR. המצלמה התרמית E8 Pro נחשבת ללא פחות מכלי חובה לאנשי מקצוע שעוסקים באיתור נזילות ואבחון של בעיות במערכות חשמל וכו’. המצלמה הזו מאפשרת זיהוי מהיר של נקודות חמות, היבט שעשוי להיות קריטי מאוד בהקשרים מסוימים. ועם תוצאות מדויקות וניתוח מעמיק, E8 Pro פותרת לא מעט בעיות וחוסכת כאבי ראש מיותרים.

לחצו כאן למעבר למצלמת E8 Pro

מאמרים שכדאי לקרוא...