אחד החידושים המעניינים והיעילים ביותר של השנים האחרונות בתחום של פתיחת סתימות הוא החידוש של פתיחת סתימות בעזרת בלון פריצה. המנגנון שלפיו עובד בלון הפריצה הוא מאוד פשוט כפי שניתן לראות בסרטון המצורף.

מנגנון בלון פתיחת סתימות בלון פתיחת סתימות עובד באופן הבא:

לבלון יש פתח כניסה מצד אחד ופתח יציאה מהצד השני. בפתח הכניסה מחברים צינור מים שדרכו מזרימים מים דרך הבלון אל פתח היציאה. כאשר המים זורמים בבלון הם גורמים לניפוח הבלון ובכך גורמים לבלון להפעיל לחץ על דפנות הצינורות. המים ממשיכים לזרום דרך פתח היציאה של הבלון אל הצד השני. כאשר יש סתימה בצנרת, אנו נעביר את בלון הפריצה דרך הצנרת, כמה שיותר קרוב אל מקום הסתימה.

ברגע שנגיע אל מקום הסתימה נפתח את המים כך שיזרמו בתוך הצינור שמוביל אל בלון הפריצה. הבלון יתנפח ויסתום את קטע הצנרת שלפני הסתימה שאותה אנו רוצים לפתוח. המים ימשיכו לזרום לעבר צידו השני של הבלון וייצרו לחץ על הגוף שגרם לסתימה בצנרת. בעקבות לחץ המים, הגוף הזר שגרם לסתימה ימשיך לנוע בצנרת עד לפתיחת הצנרת שתאפשר מעבר חופשי של נוזלים בצנרת.

אז מה זה היטקום?

היטקום הוא שם של בלון פריצה שכזה, אחד מיני בלוני פריצה אחרים של מותגים ויצרנים אחרים. היטקום נקרא באנגלית Etakum.  האם היטקום הוא הבלון הטוב ביותר לפתיחת סתימות? לא בהכרח. אנחנו בדנא ציוד אינסטלציה בחרנו למכור את בלון הפריצה של החברה האמריקאית הידועה GT Water Products Inc בלון הפריצה של GT Water נחשב לבלון המוביל בתחום של פתיחת סתימות.

איפה קונים היטקום או כל בלון פותח סתימות במחיר טוב? כפי שציינו, אנו מוכרים את הבלון פותח הסתימות הטוב ביותר מתוצרת חברת GT Water ולא בלון היטקום. לרכישת בלון פותח סתימות תוצרת GT Water לחצו כאן!   כיצד עובד בלון פתיחת סתימות מתוצרת GT Water

מאמרים שכדאי לקרוא...