איתור נזילת מים נעשה ע”י אינסטלציה שיש לו את הציוד אינסטלציה המתאים, כמובן שאחת הנקודות הכי חשובות בבחירת בעל מקצוע הוא הניסיון האישי שלו בתחום. אינסטלטור עם מצלמה תרמית טובה אך ללא ניסיון לא תמיד יצליח לאתר נזילת מים מורכבת.

בבחירת האינסטלטור המתאים לאיתור הנזילה בבית חשוב לשים לב שלאינסטלטור יש מספיק ידע וניסיון מקצועי בתחום והאם יש לו ציוד אינסטלציה המתאים לאיתור נזילות מים שהכלי החשוב ביותר כיום היא המצלמה התרמית

רטיבות בקיר ייתכן שזו נזילת מים

אחת הבעיות החמורות ביותר בכל בית בעיות אינסטלציה משותפות הן לבתים חדשים והן לבתים ישנים. לעתים נראה כי בעיות אינסטלציה קורות בגלל כוח עליון ואינן מושפעות מהשאלה באיזה צנרת אנחנו עושים שימוש והאם אנחנו קונים את הציוד הטוב ביותר שיש לאינסטלציה בבית שלנו. כל מי שנתקל בבעיית אינסטלציה יודע עד כמה מדובר בבעיה אקוטית המשפיעה על חיינו ופוגעת מאוד באיכות החיים שלנו.

בעיית אינסטלציה מופיעות בכל בית ולא משנה מה מצבכם הסוציואקונומי, מהי העדה שלכם ומה גודל משפחתכם וכל מאפיין אחר שאתם יכולים לעלות על הדעת. ללא ספק אחת הבעיות החמורות ביותר שיש היא רטיבות בקירות. מדובר בבעיה רצינית ביותר המשפיעה על חיינו במידה ניכרת ופוגמת בהם מאוד.

רטיבות בקירות בגלל פיצוץ או נזילה בצנרת משפיע על הקיר בבית והבעיה יכולה לגרום לנזקים חמורים ביותר עליהם אנחנו צריכים לתת את הדעת. מבין כל בעיות האינסטלציה אין ספק כי רטיבות בקירות היא אחת החמורות ביותר שיש.

“ה – E76 היא מצלמה תרמית המשמשת בעלי מקצוע בתחום האינסטלציה לאיתור נזילות מים. המצלמה תוצרת חברת FLIR שהיא החברה הגדולה והמוכרת בעולם בתחום התרמית.בעלי מקצוע מאתר או אינסטלטור יחזיק מצלמה תרמית מדגם”

איך לאתר ולתקן נזילת מים?

חשוב לפנות לאינסטלטור שיש לו ניסיון ויכול לאבחן את קו המים בבית. לפני שמזמינים את האינסטלטור חשוב לשאול אותו אם הוא משתמש בציוד מתאים לאבחון כמו מצלמה תרמית לגילוי נזילות. המצלמה התרמית מאפשרת לנו לגלות את הנזילה ללא כל צורך לשבור את הקיר וכך חוסכת זמן יקר ומשאבים חשובים.

הודות לשימוש במצלמה האינסטלטור יכול להבין מהר מאוד מה הבעיה, וכך לאתר ולתקן נזילת מים במינימום גרימת נזק. אין ספק כי המצלמות התרמיות שינו את עולם האינסטלציה בצורה מוברכת ביותר. וכיום לרוב בעלי המקצוע יש ארסנל ציוד לאינסטלציה והוא יכול לבצע את עבודות בצורה מדוייקת יותר כאשר קיימת נזילה בקיר שעין אנושית אינה יכולה לראות.

האם כדאי לי לקנות מצלמה תרמית לשימוש אישי?

התשובה היא כן, מצלמות תרמיות משמשות מלבד איתור נזילות מים גם חריגות בתחום החשמל וכך ניתן לאבחן ולאתר לוחות ונקודוות חשמל שהעומס עליהם גבוה לפני נשגרם נזק. המצלמה התרמית בשימוש אישי תעזור לך גם לאבחן מהיכן יש בריחת אנרגיה כאשר האיטום בבית לא תקין

מאמרים שכדאי לקרוא...