חברות מקצועיות רבות משתמשות בהדמיה תרמית על מנת לתקן ולזהות בעיות בבניינים משותפים. מצלמה תרמית מאפשרת אבחון של נזילות אוויר, חדירת רטיבות ובעיות בבידוד והיא כלי בדיקה לא פולשני המאפשר בדיקה ואבחון באמצעות אנרגיית אינפרא אדום. זוהי טכנולוגיה חדשנית ואיכותית שקיבלה מודעות גבוהה בשנים האחרונות, ויש לה יתרונות רבים. 

מצלמה טרמית – נעים להכיר

מצלמה תרמית פועלת באופן בו היא מצלמת חום, והתוצאה היא איכותית מהירה ומדויקת ופועלת על ידי זיהוי של קרינת אינפרא אדום המופצת מכל חפץ ואינה נראית לעין רגילה. 

מצלמה טרמית מסוגלת לעבוד ברשת ואף לבצע אינטגרציה שאינה מורכבת למערכת קיימת המותקנת בכל מקום, אפילו בכלי שייט. המצלמה היא אמצעי מעקב ותצפית ומאפשרת ראייה חדה וברור אפילו דרך עשן וערפל, או בחושך טוטאלי. הוא מתאימה לצוותי חירום, צוותי כוננות, לסיירים, לחובב טבע, למטיילים וכמובן שהיא מקצועית ברמה גבוהה עבור אנשי המקצוע הרלוונטיים. 

כך תבחרו מצלמה תרמית מתאימה לאיתור תשתיות ונזילות

השימוש הכי מבוקש ונפוץ של מצלמה תרמית הוא איתור של נזילות ותשתיות. מי שבעבר עסק בעבודות אינסטלציה יודע שההתעסקות היתה בעיקר עם מפתח צינורות, מכונות הלחמה ומכונות הברגה. כיום החדשנות והטכנולוגיה הגיעה גם אל עולם האינסטלציה ומאפשרת איתור מדויק של נזילות מים. איסנטלטורים מקצועיים וברמה גבוהה עובדים יחד עם מצלמה טרמי ומבצעים עבודה נקיה יותר. 

איתור רטיבות מחייבת בדיקה מדויקת ומדוקדקת, זוהי אחת הבעיות הנפוצות ביותר המביאות לנזקים משמעותיים אם לא מאתרים אותן כראוי. 

בכל בית אפשר לראות סימני רטיבות. לעיתים אנחנו לא נהיה בטוחים שאלו אכן סימני רטיבות של חדירת מים או רטיבות אקראית על הקיר. הרטיבות יכולה להופיע בשל פיצוץ צינור או גשמים. 

רטיבות מצטברת הופכת לעובש ואז הטיח מתקלף והקירות מתנפחים ואפשר כך להבין שקיימת נזילה משמעותית. זה הזמן לצור קשר עם אינסטלטור איכותי ומקצועי לו מצלמה תרמית לצורך איתור הנזילות. 

בעבר היה צורך לשבור את הקיר, אך כיום באמצעות מצלמה טרמית אפשר פשוט לחסוך את כל הבלגן הזה ולמצוא את מקור הנזילה באופן חדשני וטכנולוגי יותר. מצלמה זו היא לא מצלמה רגילה, והיא יכולה לגלות אנרגיה תרמית ממש כמו מצלמת אינפרא אדום. 

לפני שאתם רוכשים מצלמה טרמית חשוב לזכור שכל אובייקט מפיץ אנרגיה טרמית גם אם זהו אובייקט קר וגם אם זהו אובייקט חם. ככל שהחומר יותר חם, הוא פולט יותר אנרגיה תרמית. 

האנרגיה הזאת קרויה ‘חתימת חום’. כאשר שני האובייקטים צמודים אחד לשני ישנן חתימות חום שונות המופיעות באופן די ברור מול החיישן התרמי, ללא שום הפרעות בתנאי התאורה. 

בוחרים באיכות לתוצאות מיטביות

כל מוצר שאתם רוכשים בין אם מצלמה טרמית ובין אם מוצר אחר חייב להיות לאחר סקר שוק נרחב והתייעצות עם אנשי המקצוע הטובים ביותר בתחום. כאשר מדובר על מצלמה טרמית מדובר על מצלמה שהחלה את דרכה בכלל בעולם הצבאי ומשם התפתחה לבדיקות בנייה של לחות ונזילות מים, סיוע למערכות כיבוי האש, לרכבים אוטונומיים ולעוד תחומים נוספים. 

בגלל שאתם לא עוסקים בתחום, זה רק טבעי והגיוני שלא תדעו להתאים לעצמכם את המוצר הנכון. זה הרגע לצור קשר עם אנשי מקצוע מומלצים, עליהם יש חוות דעת חיוביות על מקצועיות ושירות אדיב וסבלני. 

חברה מקצועית ובעלת שירות אדיב וסבלני תדע גם לתת לכם מענה לכל שאלה ושאלה, וגם להתאים לכם את המוצר המושלם. אחרי הכל, אתם מפקידים בידי המוצר את הביטחון שלכם, וכדאי שתהיו בידיים הטובות ביותר. 

מאמרים שכדאי לקרוא...