מצלמת לביוב של רוטנברגר כוללת משדר לאיתור מדויק של ראש המצלמה היא שמישה לחלוטין עבור מעקב וידאו של צינורות Ø 40 – 300 מ”מ. יחידת ההפעלה הנשלפת של ROCAM®4, עם מסך מגע 10,4 מסודרת בצורה ברורה ומאפשרת תפעול נוח בחללים חלולים.

יתר על כך

המודל מציע את האפשרות של הקלטת תמונות וסרטי וידאו. בזכות העברת נתונים אלחוטית באמצעות WiFi,תמונה חיה ואת תוצאות הבדיקה ניתן להעביר בקלות למכשירי קצה ניידים, ובכך, לאפשר עבודה גמישה עריכה נוספת של תמונות וסרטים אפשרי עם המודל החדש הזה כגון – סימון נזקים ניתן דרך מקלדת משולבת ולהדגיש. בנוסף, תמונות בודדות יכולות להיות אודיו ולהוסיף לתמונה הסבר מדוייקת ללקוח מה הוא רואה.

כמו כן, שידור על מסך גדול יותר אפשרי דרך יציאת HDMI. המכשיר מוגן בהתאם IP 54 והוא ובכך מוכן לעבודה באזורים רטובים ומזוהמים. יתר על כן, באמצעות מונה מד דיגיטלי מודד את המרחק המדויק היכן נמצא ראש המצלמה.

ראשי מצלמה

למכשיר ראשי מצלמה בקטרים שונים היכולים לשמש אזורי עבודה שונים. בנוסף כבל מצלמת 30 מ ‘, ויש את האפשרות לעבוד עם מודול-מיני 8 מ’ וראש מצלמה 25 מ”מ. המצלמה של רוטנברגר היא המילה האחרונה בתחום צילום קווים, האפשרויות הרבות שהיא נותנת הופכים את העבודה למקצועית. ומעניקה תחושת ביטחון ללקוח שהוא נמצא בידי בעלי מקצוע מיומנים ומקצועיים.

ישנם מצלמות לצילום צנרת ביוב רבות בשוק ואץ זולות יותר לבעלי מקצוע שהשימוש במצלמת קו לביוב היא נמוכה ורוכשים אותה למענה ללקוחות, במידה ובעל מקצוע מעוניין לרכוש מצלמה איכותית אין ספק שהמומלצת ביותר היא מצלמת קו לביוב של רוטנברגר

מאמרים שכדאי לקרוא...