בין אם אתם הנדימנים מומחים, אנשי מקצוע ותיקים או סתם בעלי בית שחייבים להתמודד עם בעיות אינסטלציה בסיסיות, חשוב מאוד להחזיק בכלים הנכונים והטובים ביותר. תקלות בצנרת יכולות להתרחש בכל עת, והיערכות מוקדמת לקראתן יכולה לחסוך לא מעט זמן, כסף ותסכול.

אז מה עושים? במאמר הבא נסקור את עשרת כלי האינסטלציה החשובים ביותר שכל אחד חייב להחזיק בארגז הכלים. המוצרים האלו יעזרו לכם לטפל בבעיות נפוצות, וישמרו על מערכת האינסטלציה הביתית במצב מעולה. וכמובן שאת כל הכלים הנהדרים האלה אפשר למצוא אצלנו בDNA.

אז קדימה, בואו נצא לדרך:

1. מברגה:

מברגה אמינה היא כלי בסיסי לכל בעל בית. היא משמשת למשימות כמו הידוק חיבורים רופפים, הסרת מכסי ניקוז ומסייעת לגשת לאזורים שונים במערכות האינסטלציה שלכם. טיפ מנצח – הקפידו להחזיק גם מברגים שטוחים וגם מברגים עם ראש פיליפס בכל עת.

2. מקדחה:

מקדחה חשמלית ועוצמתית היא כלי הכרחי למשימות כמו התקנת צינורות ואבטחתם. המוצר הזה הופך את משימת קידוח החורים לקלה יותר, כמעט על כל משטח.

3. פלס:

אחד המוצרים החשובים ביותר, לרבות בהקשרי שרברבות. הפלס מבטיח כי אביזרי האינסטלציה שלכם, כמו הכיורים והשירותים, יותקנו בצורה ישרה לחלוטין. הכלי זה מסייע למנוע דליפות ובנוסף מבטיח זרימת מים תקינה.

4. מצלמה תרמית:

מצלמה תרמית תעזור לנו לאתר נזילות מים נסתרות, או למצוא בעיות בידוד בצנרת. היא מאפשרת לאתר שינויים בטמפרטורה שעלולים לאותת על בעיות, ובטווח הארוך חוסכת לנו לא מעט כסף.

5. מד לחות:

מד לחות מודד את רמות הלחות בחלל, ומסייע בכך למנוע צמיחת עובש וטחב. השמירה על הלחות היא היבט חשוב שיש לשים עליו דגש – כך ניתן להגן על מערכת האינסטלציה שלנו, וכן לשמור על איכות האוויר בבית שלנו.

6. מפתח צינורות:

מפתח צינורות תוכנן במיוחד לטובת אחיזה וסיבוב של צינורות, בצורה שמחזיקה אותם יציבים. הוא חשוב למשימות כמו הידוק או שחרור צינורות, מה שהופך אותו למוצר חובה כמעט עבור כל פרויקט אינסטלציה ביתי.

7. משאבה:

משאבה יכולה לסייע לנו למנוע הצפות, והיא משמשת ככלי יעיל להעברת נוזלים ממקום למקום. המוצר הזה יעזור לנו להיפטר מעודפי מים, וישמור על הבית שלנו מפני נזקי נוזלים אפשריים.

8. סולם:

עוד מוצר שאי אפשר בלעדיו. סולם יציב הוא פריט חובה, משום שהוא מסייע לנו להגיע לגופי אינסטלציה שנמצאים באזורים גבוהים. הוא משפר את הבטיחות בזמן העבודה, ובמקרים רבים אין אפשרות לבצע תיקונים שונים כשאין לנו סולם בהישג יד.

9. מצלמת ביוב:

מצלמת ביוב היא מוצר יעיל לאבחון בעיות אינסטלציה בקווי הביוב של הבית. המצלמה מאפשרת לנו לבדוק את החלק הפנימי של הצינורות, לאתר סתימות ולזהות בעיות אפשריות מבלי לשבור קירות.

10. מכונת הברגה:

מדובר על מוצר יעיל במיוחד שמסייע לנו לחתוך חוטים על צינורות באופן מדויק ונוח. ישנן לא מעט מכונות בסוגים וגדלים שונים, שמותאמת כל אחת לאופי העבודה המיועד.

את כלי האינסטלציה הטובים ביותר קונים רק בDNA!

הצטיידות ב-10 כלי האינסטלציה החשובים שהצגנו לכם כאן תסייע לכם לטפל בבעיות נפוצות בצורה הטובה ביותר. וזה לא משנה אם מדובר בנזילה פשוטה או שאולי בבעיה מורכבת יותר, המוצרים החשובים האלו חייבים להיות בהישג היד שלכם.

הדרך הטובה ביותר לרכוש אותם תהיה בחנות המקוונת של DNA, שם תוכלו למצוא קטלוג נרחב של פריטים מעולים, בדיוק כמו שהצגנו לכם כאן למעלה. DNA מציעה מגוון רחב של כלים ופתרונות איכותיים, שיעזרו לכם לשמור על מערכות האינסטלציה שלכם במצב הטוב ביותר. אז קדימה, אל תחכו עד שתתעורר הבעיה – רכשו עוד היום את הכלים החדשים שלכם.

מאמרים שכדאי לקרוא...