בשנים האחרונות חל שינוי משמעותי בכל מה שקשור לשדרוג האסתטיקה של חדר האמבטיה. כל פרט נבחן בקפידה, ולא מעט תשומת לב מופנית לאזור שהתרגלנו לזנוח מבחינה עיצובית. לאט לאט מחלחלת ההבנה שלכל מנורה, ברז ואפילו דלת – יש משמעות עצומה שיוצרת אווירה נעימה בחדר הרחצה.

ובין כל הפריטים הללו, אחד החשובים ביותר הוא האינטרפוץ, אותו שסתום סמוי שעומד בליבן של אמבטיות רבות. מדובר על פטנט מדהים, ששינה לחלוטין את האופן שבו חדרי רחצה נראים ובעיקר – שדרג את אופיים. ואם אין לכם מושג על מה אנחנו מדברים, הכל בסדר. בדיוק בשביל זה חיברנו עבורכם את הכתבה הבאה, בה נכיר את האינטרפוץ, ונגלה את סיפורו של אחד המוצרים הטובים ביותר בעולם האינסטלציה.

מה זה אינטרפוץ

אז מה זה בכלל אינטרפוץ?

אינטרפוץ הוא בסך הכל ברז לאמבטיה. מאחורי השם הארוך והמרשים הזה, עומד למעשה מוצר יומיומי, שרבים מאיתנו מכירים אך לא יודעים לקשר לשמו. אך למעשה, זהו לא סתם ברז – מדובר על פריט שמתעלה הרבה מעבר למקובל. האינטרפוץ מורכב ממנגנון שיושב באופן דיסקרטי בתוך הקיר, עם ידית שיוצאת החוצה דרך אריחי האמבטיה.

הגוף שלו נמצא עמוק בפנים, ככה שהוא לא “מעכיר” את החדר ופוגע בעיצוב. הידית שיוצאת החוצה אל החלל שולטת על זרימת המים, וכן גם על הטמפרטורה שלהם. בכך למעשה אנחנו חוסכים לעצמנו את המאמץ בכל הנוגע לשמירה על האסתטיקה של החדר, עם אפסנת רוב הברז עמוק מאחורי האריחים. לכן, מדובר על מוצר עם יתרון ויזואלי משמעותי!

מתי צריך להחליף את האינטרפוץ?

בתור התחלה נבהיר שנדירים מאוד התרחישים בהם צריך להחליף את האינטרפוץ. לעתים קרובות, ניתן להתמודד עם בעיות קלות כמו נזילות או הפרעות בזרם עם החלפה של המנגנון הפנימי של המוצר, ובכך נחסכת מאתנו החלפת האינטרפוץ כולו. אך עם זאת, חשוב מאוד לבחור במנגנון מקורי, שיתאים למותג ולדגם של הברז שלנו.

ומתי בכל זאת כדאי להחליף את האינטרפוץ? בעיקר כשמתבצע שיפוץ מקיף של חדר האמבטיה או במידה שהתרחש נזק בלתי הפיך לברז. כל תרחיש אחר יהיה למעשה בזבוז מיותר של זמן וכסף, שכן החלפת אינטרפוץ היא לא דבר שגרתי למדי.

קצת על תהליך ההחלפה

היה ויצאתם לדרך והיא החלפת האינטרפוץ, כדאי מאוד לקחת בחשבון כמה אלמנטים חשובים. ראשית, זכרו שהמלאכה הזו מחייבת אתכם לסגור את ברז המים הראשי של המבנה, ועליכם להיערך למספר שעות ללא זרימת מים בבית. רק לאחר מכן יוכל האינסטלטור להתחיל את עבודתו, ולפרק בקפידה את האריחים שמקיפים את האינטרפוץ הישן. התהליך עצמו ייקח כמה שעות, תלוי בקצב העבודה של בעל המקצוע.

שימו לב שלאחר התקנת המוצר החדש, תצטרכו להמתין 24 שעות ולוודא שהאינטרפוץ מתפקד כהלכה, ושאין נזילות חלילה. בכל הזמן הזה לא תוכלו להשתמש בחדר הרחצה, משום שהקירות יהיו חשופים לפני הסגירה הסופית של הברז בתוכם. יהיה מאכזב מאוד לגלות על נזילות אחרי שכבר הדבקתם את האריחים החדשים. בתום אותן 24 שעות, ישוב האינסטלטור אל ביתכם ויסיים את התקנת האינטרפוץ.

משדרגים את חדר הרחצה עם המוצרים המעולים של DNA!

תחום האינסטלציה בכלל והאמבטיות בפרט דורש החזקה של מוצרים וכלים איכותיים. החנות המקוונת של DNA מציעה שפע של פריטים נהדרים שיסייעו לכם לעבוד כמו שצריך, עם או בלי בעל מקצוע. אנחנו מזמינים אתכם לגלות את קטלוג המוצרים שלנו, ממנו תוכלו לרכוש את הכלים הטובים ביותר, שבין היתר גם יאפשרו לכם להחליף את האינטרפוץ בצורה חלקה!

מאמרים שכדאי לקרוא...