מה חשוב יותר מילדינו, בני משפחתנו, יקירינו? נראה שאין חשובים מהם, ועל-פיהם אנו לעיתים קרובות מקבלים את החלטותינו. בשל כך, כדאי לתת את הדעת לענייני הגז וגלאי גז הנמצאים בסמוך אלינו גלאי גז הוא אחד ההתקנים שחובה להתקין כדי להגביר את בטיחותם של ילדנו. גלאי גז? מדוע? ובכן, גז אינו מסוכן כשלעצמו, אולם בהתרחשות של דליפת גז אנו עשויים להיקלע לסכנה, כמו גם אהובינו, ולא תמיד יש בידינו היכולת לאתר את הדליפה – מה שגלאי יכול לעשות במידה שהותקן בבית.

גלאי גז מבטיח רמת בטיחות גבוהה יותר בדירה, עבור מקרים של תקלות גז. תתפלאו בוודאי לשמוע על המספר הגבוה של דליפות גז המתרחשות בארץ מדי שנה, עד שכמה מהן מסתיימות בפיצוצים. ניתן להימנע מסכנות אלו בהתקנתו של גלאי גז, לשמירה עלינו והבטחת שלומנו. עובדות שכדאי לדעת על גלאי גז גלאי גז זהו מכשיר מתקדם המזהה ריח גז באזור מוגן וממוקד.

עם זיהוי ריח הגז

עם זיהוי ריח הגז, שולח הגלאי אותות אזעקה והבהוב אורות המתריעים על דליפת גז. הגלאי מאפשר איתור של מקור הדליפה, תיקון ומניעת הישנות הדליפה. כולנו שמענו על אסונות איומים שהתרחשו עקב דליפת גז. דליפה קטנה של גז עלולה גם היא להביא לשרפה גדולת מימדים, תוך גביית מחיר כבד. מרבית הפעם מגיעים לכדי מסקנה שלו גלאי גז היה מותקן במקום, האסון יכול היה להימנע.

גלאי גז מתקיימים בסוגים שונים

ישנם כאלו המותאמים למבנים נייחים, ישנם כאלו המיועדים לאיתור דליפות גז בדרך; יש המותאמים לאיתור של דליפות בשטחים פתוחים ממוקדים. מעניין לדעת שחברות ביטוח מתנות בהתקנה של גלאי גז את מתן פוליסת הביטוח למקומות הומי אדם כגון מסעדות ובתי קפה. גלאי גז איכותי – להתקין רק כזה בעת אנו מתקינים גלאי גז חדש, יש לוודא שזהו גלאי איכותי; איננו רוצים להיכנס לצרות בשעת השי”ן.

ישנן בשוק רמות שונות של גלאים, ועל מנת למצוא את זה האיכותי ביותר, יש לקרוא לטכנאי גז מקצועי שיבצע עבודה מעולה; באופן זה תוכלו להיות בטוחים שמדובר בגלאי איכותי שהותקן כראוי ויוכל כך להגן עליכם ועל אהוביכם בצורה הטובה ביותר. גלאי שאינו עומד בתקנים הנדרשים עלול לסכן אתכם. אל תחששו להוציא מעט יותר כסף לטובת ביקור ועבודה של טכנאי מוסמך, שידאג גם להתקנתו של גלאי גז איכותי.

גלאי גז ככלי למניעת אסונות אין מה להתמהמה או להסס כאן יותר מדי

הזמינו עוד היום את גלאי הגז שילווה אתכם ואת החלל בו אתם שוהים למשך שנים ארוכות – כך תבטיחו שינה שקטה ושלווה יותר. אחת לתקופה הזמינו טכנאי שיוודא כי גלאי הגז תקין. זכרו שהגלאי עשוי להציל את חייכם וחיי אהוביכם – ועם חיים אין מה לשחק. על אף שחברות הגז מבצעות בדיקות אחת לחמש שנים, עדיף שלא לסמוך על כך. הזמינו לבדיקה את הטכנאי הקרוב, מדי שנה, והסכימו לשלם על כך את שנדרש – שהרי זה שווה את תחושת הביטחון שתקבלו לאחר מכן. זכרו לבדוק מדי תקופה את צינור הגומי שחובר לגלאי.

הצינור כולל תאריך תפוגת תוקף שיש להקפיד שלא יעבור טרם הוחלף הגלאי. מספרים מראים שלמעלה ממחצית מדליפות הגז מתרחשות עקב צינור סדוק וישן. עם רכישת הגלאי, רצוי לרכוש אחד הסוגר את ברז הגז אוטומטית בעת הדליפה. על אף שמדובר בעניין יקר יותר, זוהי השקעה חשובה. טכנאי גז מקצועי עבור גלאי גז תרים אחר טכנאי מוסמך איכותי לעניין התקנת גלאי הגז בבית? הוא בוודאי ישמח לעשות זאת עבורכם. בחזרה לעמוד הראשי לחצו כאן

מאמרים שכדאי לקרוא...